LOVE . LOVE . LOVE

20120321

misi kedua : DONE!

Assalamualaikum.

setelah hampir tiga minggu merancang, akhirnya terlaksana juga apa yg diimpikan. *ayat dramatik
plan gila memang selalu menjadi.

daripada plan yg awal awal macam acuh tak acuh je, tapi bila dah jadi serius, memang seronok!
tak sangke berguna jugak kepala otak nie utk idea idea gila macam tu. haahaha

aku nak buat confession ni.
sebenarnya seronok tau jadi stalker. SERIOUSLY :)
bila merancang dengan someone yg kita tak pernah kenal, dan orang tu bagi 100% commitment, memang awesome lah hasilnya.
walaupun tak sePERFECT yg dirancang, tapi aku cukup berpuas hati.
kebusy-an meeting teater kolej aku tiap tiap malam sampai pukul12 tak menghalang aku untuk SKYPE-ing dengan sahabat bernama AZREEN setiap hari. hahaha

modus operandi kami menjadi semakin kukuh dan lancar dengan terciptanya DANISH IRFAN.
terima kasih untuk semua yg sudi berbalas mesej dengan danish walaupun korang tak kenal langsung siapa di sebalik pemegang akaun FB tu.
buat yg sudi tolong, a million thanks aku ucapkan.
aku salute korang sebab korang sanggup tolong orang yg korang tak kenal.
tak semua orang bole buat macam nie.
yela. stranger kan. siapa yg nak layan.
entah entah dia tipu kau pun kau tak tahu.
tapi aku respect dengan mereka tu :)
baik yg perempuan dan juga lelaki. 
anda anda memang sempoi lah!

walaupun kitorang terpakse menyembunyikan identiti sebenar kepada mereka yg tertentu, tapi akhirnya identiti tersebut telah dibongkarkan dengan jayanya pada hari kejadian oleh aku sendiri.
lega sebab tak payah menipu lagi. hahaha
sepanjang hidup aku, inilah pengalaman pertama prank orang yg duduk kat negeri lain dan memerlukan perjalana selama 3jam lebih dalam bas ekspres.
fuh. pengalaman yg cukup manis sekali :)
sambil prank sambil travel. BEST!

tak lupe juga kepada sahabat sahabat yg yg turut bersubahat menjayakan misi ini iaitu BONDA IDA dan ZATUL. terima kasih dari hati aku yg tulus mulus ni.


btw, SELAMAT ULANG TAHUN KELAHIRAN YANG KE-20 BUAT ROCKSTAR SAYA
SITI NUR AMIRA HASSAN

semoga tahun ini memberi sejuta kenangan yg bermakna dalam hidup kau.
all the best kat sana sayang! : D

4 orang comel:

fariha said...

next time aku mesti join!!!! dush3!!!

A I N said...

ahah.. kau musti join!! kalau tak bole pon kene join jugak! :D

MIA H said...

ya Allah ain, aku yang terlibat secara langsung ni, lagilah terharu tahap ta terkata. ;') thanks awak, awak AWESOME!

A I N said...

hehe. bila pikir balik aku pon rase mcm tak percaye je kitorang dah buat semua ni. anything 4 u la awak :) btw, awak berkali kali ganda lebih AWESOME tau!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...