LOVE . LOVE . LOVE

20120311

bas + putra LRT + KTM komuter + star LRT

tajuk tu dah menggambarkan segale jenis public transport yg aku naik semalam.
pengalaman first time naik komuter malam2 memang dah membuat aku rase mcm traveller.
nak mintak sponsor dinner punye pasal., aku sanggup meredah 9 stesen dari KL Sentral dan 11 stesen dari Batu Tiga ke Bank Negara. hohohoo

perjalanan yg mengambil mase setengah jam membolehkan aku untuk melelapkan mata sambil terlentok2 dalam KTM tu.
aku bernasib baik sebab boleh tidur kat rumah malam tadi.
kalau tak mesti dah tidur kat stesen komuter tu je.
ingatkan KTM mcm LRT. abes pukul 12.
tuptup aku tengok " kaunter ini dibuka daripada ..... hingga 9.00 pm "
tau tak mase tu jam dah pukul brape. 
dah 8.35 pm dah.
aku macam..
perghhh.. memang rezeki la kan.
untung tak balek lambat lagik.
kalau tak, jadi kutu rayau la aku. 

harap2 berbaloi la sponsor yg kitorang dapat dengan usaha + penat  kitorang ke sane.
mengantok jangan cakap lah.
badan pun dah berbau dah. hahaha
dasat betul la hari semalam.
tapi bila lagi nak buat macam tu kalau bukan semalam.
minggu nie buat kerja gila.
minggu depan pun nak buat kerja gila jugak.
lama lama aku pun jadi . . . . . . .
sekian.

p/s : cepatla habes bulan 3. aku tak sanggup nak jadi panda ~

0 orang comel:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...