LOVE . LOVE . LOVE

20120227

Thanks Allah ~

Alhamdulillah.

pagi tadi tengok result.
dari semalam aku dah get ready untuk tengok result yg failed.
bangun dari tidur pun asyik fikir result macam mane nanti.
sebab ade 6 orang yg gagal.
dan aku assume nama aku ade dalam 6 orang tu.
alhamdulillah syukur.
nama aku tersenarai dalam pelajar yg lulus untuk sem satu :')

taktau nak cakap macam mane perasaan aku mase tu.
syukur sangat sangat. lega. terpaku. SENYUM. 
sebab aku tau yg aku akan gagal untuk satu subjek nie.
iaitu MICROBIOLOGY.
aku dah sedih dah after jawab paper tu.
risau betul kena repeat paper.
dah la soalan dia memang tough giler.
then soalan semua MCQ (objective) pulak tu.
lagi la susah nak dapat markah kalau dah salah.
kalau soalan structure at least bole la nak lecturer nk bg markah kesian.
yg lebih malangnya, aku jawab exam time aku tengah tak berape sihat.
demam panas mase tu.
kalau dengar orang batuk2 dalam dewan mase tu akulah orangnye. 
lepas tu aku nie jenis cepat lupe.
bila aku dah demam lagikla otak aku tak bole nak berfungsi dgn baik.
so memang banyak notes aku bace tp dah lupe.
serious rase macam teruk gila hari tu.

sebab tu aku betul betul tak sangka dengan result nie.
mungkin ini dah rezeki aku.
dan aku dah cube buat yg terbaek.
alhamdulillah ~
Allah memang tengok usaha aku walaupun aku banyak lupe di saat2 akhir tu.


 

p/s : slip result belum keluar. so taktau pointer berape. dah lulus ni pun aku rasa dah bersyukur sangat dah . THANKS A LOT ALLAH :)

0 orang comel:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...