LOVE . LOVE . LOVE

20120131

peperangan belum selesai

Assalamualaikum readers.

hari nie masuk hari kedua final exam utk Sem 1.
dan hari nie jugak aku demam. haha
memang ujian betul la kann.
takpe. banyak pahala yg kita dapat bila demam nie.
yg penting jangan merungut :)

paper hari nie ialah Fundamental of Nursing (FON 2)
aku agak kekurangan masa jugak tadi.
apa2 pun hentam tu adelah pasti. muahaha

lebih kurang macam nie jugakla aku tadi. haha
 
oh, semalam jawab anatomy memang errrr~
keluar part axilla (atau nama manjanya KETIAK)
untungla aku baru bace pagi sebelum exam tu. haha
biochem pun aku lepas nama enzyme je.
yg lain hentam saje la labuuu~
soklan fisio pulak memang aku sayang lah!!
idea mencurah curah pulak time nie kann..
alhamdulillah. seronok jugakla mase jawab tu.
sampai sakit tengkuk aku sebab langsung takde mase nk pandang depan belakang kiri kanan. ok OVER GILER!

ape yg aku bole conclude utk final exam nie paper dia takdela core sangat.
tak macam yg kitorang fikir.
kalau baca confirm dapat jawab.
kalau macam aku yg tak baca nie or kadang2 baca tapi bila nk jawab terus lupa memang tak dapatla den nak tolong.
tapi ade je soklan yg out of the box.
overall not bad la exam kali nie.
tapi potensi utk fail sgtlah tinggi sebab dari cerita lecturer2 utk batch sebelum ni, gagal untuk subjek anatomy and the geng sangatla normal ye kawan2.
saya ulang sekali lagi. NORMAL.
jadi potensi tu sentiase ada walaupon kau yakin ape yg kau jawab tu betul.
kalau nak ikotkan senior2 semua hebad2..
yg hebad pun bole failed. apetah lagi kami yg kerdil nie. huhu.
tapi entahla. kita tunggu dan lihat macam mana hasilnya nanti.

tinggal lagi 3 kertas yg menunggu untuk dijawab.
ESOK CUTI! yes yes yes !!
khamis exam microb pulak. fuhh.
dah start kena berjinak2 dgn segala bagai virus bacteria protozoa bla bla bla~

 

jumaat ade paper FON 1 dan paper yg paling mengantuk sekali.
health n health promotion.
kalau time lecture utk subjek nie memang jasad aku je yg ade dlm kelas.
fikiran dah terbang entah ke mana. hahaha

habes je hari jumaat.......................

KITA ENJOY.........!!!!

aku rindu sangatsangat kat tempat ni :)
 
p/s : ketidaksabaran untuk pegi matrik kembali membuak2. KMM! see u soon!

2 orang comel:

fariha said...

wah! dah nak abes paper eh? esok cuti!! 1st time aku smabut hari wilayah ni..haha.
untunglah sebab dapat g matrik.....
nnti kalo jumpe mr jai ngan mr is, cakap aku kem salam kat dorang,,, gile aku rindu gile nak dok lam kuliah + kelas dorang!!

A I N said...

a'ahkan. slmt mnyambut hari wilayah fari!
da jd org kay ell da kan skrg. hehehe
aku rse mcm tak dapat jumpe lect lah.
sbb kitorg kan pegi time cuti.
isnin tu cuti :(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...