LOVE . LOVE . LOVE

20111031

A week to wait :)

Assalamualaikum~

minggu nie clinical yg last kat wad surgical.
macam2 ragam patient aku dah jumpe.
yang paling best bila dapat patient yg ramah dan suke memuji. haha
overall oke je.
aku bagi 4 out of 5 :)



next week cuti mid sem.
SEMINGGU je ='(
walaupun almost setiap minggu aku balek rumah tp aku still tak rase kepuasan berada kat rumah tu.
haish~
naek cuti ade clinical kat wad medical plak.
wad baru. patient baru. staff nurse baru. clinical instructor baru.
harapnye better la dari yg sekarang nie ^^

rabu nie nak pegi kampus KL sebab ade practical bedah2 kat sane. haha
pastu nak submit form ptptn yg dah lame jadi jeruk dalam fail.
pergh. baru nak anta la kan.
orang lain dah dapat duit dah. hmm~
nie la nasib.
sampai 4tahun aku akan bergantung dgn ptptn sebab jpa tak taja course aku kt u nie lg.
sedey wok!
sampai hati jpa buat macam nie kat kitorang. sobs2~

oh. 3minggu lagi dah nak mid term exam.
ready ke aku?
10% ade la kot. hahaha
ANATOMY. PHYSIOLOGY. MICROBIOLOGY. BIOCHEMISTRY
please be good to me ok?

0 orang comel:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...