LOVE . LOVE . LOVE

20111016

dugaan~~~

 Assalamualaikum...

lately nie semakin banyak dugaan aku dok sini. haish.
dengan hal kawan nye. hal rumah yg aku dok ngn membe2 nie. hal privasi lg. adoi~
macam2 masalah..
hati aku nie bukan kuat mane pon.
orang tgk aku rilek je.
tapi hati ni ALLAH je yang tau.
lemah sebenarnye aku nie...
tp aku lebih suke memendam dan tak luahkan kat sape2.
aku hanye doa kat DIA je.

semalam ada Ekspresi Remaja kat UKM Bangi, then malam ade pementasan teater.
senior second year yg take part and ade la budak kelas aku yg join teater tu.
teater start dalam pukul 9malam.
memang totally AWESOME lah!
hope KTDI menang :)

petang before teater kitorang gi Ekspresi Remaja tu.
event ni TV9 yang buat.
so, ramai la artis yg datang.
ade si comel najwa latiff, hujan, and ramai lagi.
hana tajima pon ade tapi aku tak jumpe la diorang sume. haha

tapi konsert yg diorang buat tu aku tak gi tgk pon.
membe2 aku je yg pegi tengok konsert tu.
seriously langsung tade mood.
biarlah. lagpon konsert je.
lgk serabot kepale aku nie ade la.

hmm. oke. stop crite pasal konsert.
aku tak tau la bila sume ni akan berubah.
macam akan ambik mase yg lame je untuk oke.
aku harap dia sedar dengan ape yg dia dah buat kat aku.

semoga DIA kuatkan hati aku.

p/s : ALLAH hanya menguji hambaNya berdasarkan apa yg mereka mampu. =")


0 orang comel:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...