LOVE . LOVE . LOVE

20111119

catatan hati.

saya tak kuat tapi saya cuba nak jadi kuat.
saya rela telan segala rasa pahit yang jadi sekarang.
mereka yang lain taktau hakikat kebenaran.
dan dia pula hanya berselindung disebalik topeng seperti tiada apa yang terjadi.
oh apakah?

sampai bila harus aku hadapi semua ini.
aku hanya panjatkan doa setiap hari kepadaNya
hati menangis tak siapa tahu kecuali yang di atas sana.
mungkin mereka hanya memandang dari suatu sudut.
tapi mereka tidak tahu hati mana yang sedang kusut.

aku masih punyai teman lain walaupun bukan mereka
teman yang memahami keadaan sebenar yang terjadi.
mereka lah teman terbaikku.
teman yang sentiasa ada dikala aku ingin luahkan perasaan.
terima kasih sahabat kerana engkau selalu menadahkan telinga untukku
dan sanggup bersengkang mata membaca ceritaku.
aku hargai semua itu :)


like seriously aku RINDU zaman setahun yang lalu
wahai SAHABAT 

0 orang comel:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...