LOVE . LOVE . LOVE

20111005

SEBULAN SEBAGAI MAHASISWI

Assalamualaikum..

akhirnya dapat jugak aku curi mase nk update blog ni.
nampaknye sawang takde lagi.
masih clean & clear :))

lagi DUA HARI lengkaplah sebulan hidup aku sebagai mahasiswi kat sini.
alhamdulillah ~

walaupun keadaan macam belom nak stabil lagi.
tapi setakat nie semua still ok.
just aku sangat2 kesuntukan mase untuk revise.
boleh kata setiap minggu ade program.
weekend pon mcm tak cuti jee....
PENAT GILA~~~~

oh, next month dah EXAM!
cepat giler......
aku ape pon tak ready lagi..
lagi dua minggu aku dah ade klinikal.
klinikal means aku akan berada kat wad sepanjang hari..
dari pagi smpai petang.
lepastu buatla keje2 yg sepatutunya kat sane..
yg bestnye...
the whole day NO CLASS! owyeah!! terbaek~~

tp nie blom masok wad lagi..
actually aku pon tak ready nak berdepan dgn patient.
cuak pulak kalau dapat patient yg tak mesra alam.
tengok je la nanti.

haa..last two weeks kitorang ade pergi rumah kebajikan kanak2..
lepastu smpai sane aku jage bahagian BABY...
perghh..! kesian gila kat diorang..
sedih weyhh....
ade yg sakit..
bole dikatekan sorang baby sakit semua akan berjangkit..
tp yg sangat touchingnye bile ade budak laki nie panggil aku IBU.
masyaAllah..rase nak nangis je aku time tu..
sedih tengok nasib diorang..
macam2 background ade..
lepastu 'anak' aku tu tak habis2 nak berdukung je.
asal aku lepas je mesti die tarik muke..hahaahaha
how sweet it is......
nak berkepit dgn 'mak' die nie je...hihi

last week pulak aku join event MALAM PERCIKAN SENI
sempena penutupan bulan mesra pelajar ukm..
ade pertandingan teater musical..
and yg join nye mestilah freshie..
sgt enjoy dgn performance kitorang.
walaupon tak menang..hahaha
KTDI TERBAIK~

haa..minggu nie aku balik lagi..
alangkah seronoknya.. :)
nak ajak mak shopping lah! ngee~

ok bai.
SALAM ^__^

0 orang comel:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...