LOVE . LOVE . LOVE

20110917

dalam KESEDIHAN terselit KEINDAHAN

setelah hampir 5 bulan terpisah dengan kawankawan terbaik mase kat matrik.
akhirnya kami dipertemukan semula.
sape lagi kalau bukan budak wing tersayang.
sangat happy + excited + kecoh gile!
tarikh keramat 160911 takkan aku lupekan.
seharian shopping dgn diorang padahal aku tak beli hape pon
diorang semua kat UM.
so senang nak meet.
dalam kl je.
memang hilang rindu lah!
thanks korang ~
dah lama sangat aku tak gelak macam semalam.
korang memang dah banyak menambah kemanisan di muke aku ni  
ape aku merapu daaa ~
 
 
SAYANG GILER KAT KORANG!! 


 
sorry tak dapat nak tido ngan korang malam tadi.
next time oke.
tunggu jela mase aku nak ceroboh bilik salah sorang dari korang nanti.
muahahahaha :D
tapi terase kurang jugak sebab ahli wing tak cukup :(
bile la dapat kumpul ramairamai lagi ~

0 orang comel:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...