LOVE . LOVE . LOVE

20110915

aku pulang . . .

Assalamualaikum.


Alhamdulillah bertemu kita lagi di rumah. hehe
Seronok dapat balik rumah lagi.
walaupun jarak hanyelah sekangkang kera dari uni.
tapi aku still rindu kat rumah.
aku bukan homesick. tp entahla.
aku rase lagi best menghabiskan masa kat rumah sendiri.
maybe sebab aku blom kamceng dengan housemate lagi.
lagipon aku duduk dengan tigaorang senior third year.
mane la nk rapat sangat kan.
dari segi umur dah confirm jaoh dalam tigaempat tahun kan.
so aku nie jadi shy shy cat la kat sane.
kalau dapat member macam budak matrik dulu memang aku sanggup tak balik rumah berbulan2.
tengokla kat melaka dulu. brape bulan skali baru aku balik.
serious aku masih rindu kat mereka.
lagi2 bila dah dekat uni :(

tapi bile dok dengan kawan tak brape nak kamceng nie lagi mmbuatkan aku nk balik rumah walaupun takdepape aku nak buat kat rumah. haaaaa
dapat imagine tak camne situasi aku? hehe

hmmm
so far blaja macam kene electric shock jugakla.
aku ingat blajau nursing neh takdela susah macam medic.
ini aku tengok 2kali5 je. perghhh!!!!
terbaek la kan.
blajau biochem, microbio, parasit . . . n macam2 lagi.
amek kau..
bedesup2 input masok dalam satu mase.
memori aku dahla agak lemah.
nie baru first week kelas.
haish. memang mencabar.
sekarang memang aku tabik giler dgn student nursing.
dulu macam nak taknak je pandang.
bile dah tau ape kena blaja baru terbeliak bijik mate aku.
memang susah macam dokte!

naseb badan la nak kene blaja semua tu. . . . . . .

oh ya, esok nak date dengan budak wing matrix . .
can't wait for tomorrow..
bonda, jerin, zainab, zatul.. i really miss u guys :')
hope we'll enjoy tomorrow.
inilah besnye bila dah dapat uni dekat2. hoho

0 orang comel:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...