LOVE . LOVE . LOVE

20110911

4 HARI PERTAMA (MY NEW CHAPTER)

PENAT!!!!!

itu je la yg mampu aku luahkan sepanjang the first 4 days aku jadi freshie ~
tapi overall best. sebab kampus aku kt cheras(kecik kemetot), so kitorang dapat jalan ke kampus kl ngan bangi time ade majlis rasmi. hoho
best giler!!
dapat jumpe member gile2 time kat matrik dulu mase aku gerak ke bangi.
eksaited bukan main kitorang. kecoh!
da la jumpe kat masjid lak tu. pastu nak huhahuha.
nampak ketidaksenonohan disitu ye. ahaha

and and and aku nak bagitau yg aku tak expect langsung dapat dok luar.
name je Kolej Tun Dr. Ismail (KTDI) , tp aku dok kat apartment luar kampus.
kalau nak name glamer kondo lah ye.
pergh! teruje gile dapat dok kondo! hahaha. macam kambing masok klcc la jugak mase tuh.
taktau lak student pompuan nursing memang kena dok luar.
nie bukan nak show off.
tapi nak tunjuk yg aku sangat tak sangke aku dapat dok tempat yg mewah secara tiba-tibanya.
aku mane lah penah masok tempat mewah camtu.
tapi aku share rumah ngan senior la. huh, sangat cuak dengan mereka.

orientasi kitorang blom abes lagik sbb dis year kitorang jadi first batch yg ada bulan mesra pelajar.
kalau dulu minggu mesra pelajar je. so orientasi seminggu jela.
start dis year dah tuka jadi sebulan. tapi minggu nie jela orientasi yg penat2.
lepas nie dah takde dah.
cuma tinggal nak urus pasal jadual, kursus n blablabla jela lagi ~

setakat nie sumenye oke je.
aku nie je yg demam dari hari daftar ari tuh.
haish.....

kepada kawankawan first year, SELAMAT BELAJAU BALIK! >.<

2 orang comel:

pie said...

selamat bergelar mahasiswi ain :)

A I N said...

selamat selamat.. hehe
pie pon same jugak ye! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...