LOVE . LOVE . LOVE

20110829

SELAMAT HARI RAYA UNTUK SEMUA :)

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh!

Alhamdulillah ~ akhirnya tamat 29hari kita umat Islam berpuasa.
sedih nak tinggalkan bulan puasa  ='(
tapi raya harus diteruskan jugak. heee

oh ya. aku dah bertahun tak dapat kad raya.
rindu giler dengan zaman anta kad raye dulu2.
tapi hari ni salah seorang kawan baik aku dah berjaya hilangkan rasa rindu tu.
beliau ialah orang sebelah bilik aku mase kat matrik ni bkn org sebelah hantu kt matrik tu

TERIMA KASIH DAUN KELADI
BUAT SAHABAT YANG BERNAMA
 
NORAZREEN BT ABU BAKAR a.k.a. JERIN JERUNG

kau buat sendiri kan kad tu? sila angguk
aku nak tepuk tangan kuat2 nie :)
sumpah tacing giler bile aku tengok kad ni.
tak tau lah kenape.
mungkin aku dah rindu sangat masa kita bersama dulu.
btw, lawa kad tu. kreatif dan sangat bermakne. aku suke! >.<

walaupun kau yg paling suka sakat aku, tapi kau terbaek.
memori sakat menyakat kita takkan pernah aku lupekan.
sejujurnya aku rase nak nangis tengok kad tu.
happy dalam sedih. rindu sangat2!
oke. aku taknak nangis sekarang.

buat yg mngenali diri ini,
saya ingin menyusun sepuluh jari untuk memohon maaf atas segala silap
yg pernah saya lakukan sama ada secara sengaja ataupun tidak.
kadang2 kita taktau pun kita buat salah kat orang tu.
so, kalau ade terlepas cakap dan yang pernah terase dgn saya janganlah marah2 lagi 
di bulan baik nie sama2lah kita memaafkan satu sama lain

SALAM AIDILFITRI UNTUK SEMUA

 semoga lebaran tahun nie memberi kita seribu makna dan mengajar kita bersyukur kepadaNya
SELAMAT HARI RAYA
dan maaf zahir batin ikhlas dari A I N :)


eh, SALAM MERDEKA jugak! ^__^
                                                                                           

0 orang comel:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...