LOVE . LOVE . LOVE

20131017

Kali pertama setelah bertahun menunggu....

Assalam..


Rasanya belum trlambat lagi untuk aku ucapkan Selamat Hari Raya Aidiladha untuk semua umat Islam seluruh dunia. hihi. Hari ni 12 Zulhijjah. Alhamdulillah diberi cuti 5 hari untuk beraya. (cuti sangaat lerr)

Oh. sebenarnya apa yg aku nak cerita utk post kali ni adalah pasal...............

JENG..JENG...JENG....!!



My first ever cheque from NUFFNANG! hahaha
rasa kelakar pulak nak cerita kat sini. tapi nak cerita jugak sebab terharu dengan hasil yg bertahun-tahun aku tunggu sejak aku sekolah menengah. see? sekolah menengah oii.. tu pun dapat berapa? 49.70. HIHIHI XD

Ye aku tau aku bukan hotstuff.. sebab tu la aku terharu sangat bila dapat cek ni. tak sangka boleh dapat.

huhuhuk. terharunyeeee~

haha. terima kasih daun keladi kepada yg sudi bagi duit poket @ gaji tanpa kerja kat aku. bukan susah nak buat amal free ni kan?

and thanks a lot to nuffnang for giving me advertisement and not to forget the cheque. walaupun tak seberapa dan tak beribu riban macam orang lain, I appreciate it so much!

ok tu je la nak cerita. semoga yg meng'klik' iklan tu dimurahkan rezeki mereka. Aminnnn~
Sila-sila lah klik eh? tak keluar peluh pun klik iklan kat atas dengan tepi tu. hehe. Mekasehh korang ^^

0 orang comel:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...