LOVE . LOVE . LOVE

20111222

saya sayang BONDA saya :)

Assalamualaikum..

fuh...akhirnya kepala otak ni dapat direhatkan selama satu hari sebab esok takde kelas. HAHAHA
terimakasih kepada lecturer2 microbio sebab habeskan silibus cepat *big grin

oke. untuk post kali ni. aku nk cerita pasal BONDA.
bonda ni bukanla bonda yg melahirkan aku.
tapi dia ni sahabat a.k.a bestie merangkap best buddy aku kat matrik dulu.
emm.. aku ni tak habes2 cerita pasal matrik kan? haha
dah matrik je yg best. so aku cerita pasal tu jela.

kenapa BONDA??
sebab dari zaman sekolah menengah dulu dia digelar mggunakan gelaran kerabat istana.
and kat matrik kami menggelarkannya BONDA.
ade lagi satu sebab. tapi tak perlu kot aku bagitau kat sini. hehe

and yes, our bonda ni sangatla caring dan loving kepada anak2nya merangkap aku dan sahabat2 yg lain.
kami sangat dan teramatlah rapat masa kat sana.
oh. sebenarnya aku nak cerita pasal status fb dia.
jauh pulak aku melencong. hehe. maaf maaf.

cube bace ni. 



bila baca je terus rasa sebak. taktau kenape. 
seriously rasa sangat dihargai as one of her friend. eh nope! we're BESTFRIEND. yeah right!
at the same time rase terharu sebab aku diletakkan sbgai orang penting right after her own family.
thank you so much Ida for being a part of my life.
you help me a lot. u give me spirit . banyak sangat.
thank you ALLAH for giving me such a good friend like her.

Ya Allah, semoga Engkau sentiasa melimpahkannya dengan rahmat dan kasih sayangMu.
tiada apa yang terbaek yang dapat aku lakukan melainkan doa untuk kau wahai SAHABAT.
semoga persahabatan kita dalam lindunganNya.

aku teramatlah gembira bila dapat jumpe diorang sume neh.
especially bila dapat kumpul ramai2.
honestly aku cakap yg aku akan rasa sebak setiap kali nak berpisah dgn diorang.
dari hari last matrik dulu sampailah sekarang.
MEREKA la kawan TERBAEK aku.
dan antara yang terbaek itu adalah mereka yang bernama SAHABAT.

When we first talked to each other
I knew we would always be friends.
Our friendship has kept on growing
And I'll be here for you to the end.

You listen when I have a problem
And help dry the tears from my face.
You take away my sorrow
And put happiness in its place.

We can't forget the fun we've had
Laughing 'til our faces turn blue.
Talking of things only we find funny
People think we're insane-If they only knew!

I guess this is my way of saying thanks
For catching me when I fall.
Thanks once again for being such a good friend
And being here with me through it all.

terima kasih sebab bagi aku kenal korang.
and for my BONDA, Ida Syazwani. lots of LOVE from me to you.

4 orang comel:

Bonda Ida said...

walaupun aku dh pnh baca, tp setiap kali aku baca, aku jadi touching kot..hahaha :')

A I N said...

tetibe aku jd blushing plak.hoho.
bagus2. tu maknenye ko tak penah jemu baca pasal ko. hihik ^_^

Bonda Ida said...

pelik pulak aku bila baca pasal diri aku..macam tak percaya *prasan* :P

A I N said...

hahahhaa.. itulah bonda aku kalau ko nak tau. heheh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...