LOVE . LOVE . LOVE

20110810

mimpi :)

Alhamdulillah. dah berape hari kita berpuasa? ha. kira la sendiri. hehe. dah 10 Ramadan dah.
TAHNIAH untuk yang berpuasa penuh. =D

hari ni nak cerita pasal mimpi.

orang cakap mimpi tu mainan tido.
dan biasanya apa yang kita mimpikan tu akan jadi sebaliknya di dunia realiti.
betul ke?
macam mana pula kalau ALLAH bagi petunjuk dalam mimpi?
petunjukNya dalam mimpi akan membantu kite kat atas dunia nie.

kalau kita tak minta DIA tunjuk maksudnya apa yg kita mimpi tu akan jadi bertentangan ke?

haish ~

2 orang comel:

MIAMIAMIA :) said...

aku pun konfiuss :((

~aien~ said...

aku lagik la konpius!
tetibe aku terpikir psl benda ney..
hmmmm ~~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...