LOVE . LOVE . LOVE

20110821

ENTRI KHAS UNTUK TEMAN LAMA (TAKDELA LAMA MANA PON)

 specially dedicated to a person named



SITI NUR AMIRA BT HASSAN
untuk tuan punye badan , baik kau sediakan tisu sebelum kau bace. hehe

nie aku buat sikit review pasal dia.
dia nie digelar FaizalTahir mase zaman kitorang kat matrik dulu.
sebab ape? biarlah rahsia.
stock hot stuff. ramai orang nak.
memiliki suare yg sangat nyaring berdesing. haha
berpotensi untuk menjadi seorang pro guitarist satu hari nanti.
walaupun aku tak reti main gitar.
tapi aku suke amek gambar dengan gitar dia.
 terimakasih kawan :)

oh ya, cik mia nie jugak merupakan seorang IR to be.
aku doakan semoga kau berjaya dengan impian yg dah lame kau idamkan tu.
bangga ada kawan macam kau. :)

haa. dia nie orangnye pemalu. *mesti ko kembang bace ayat nie
dalam ganas ada malunye.
dah hot stuff pemalu pulak tu. hehe
tapi kalau time nak bercerita hilang segala malunye. hahaha
itulah teman gossip aku.
  dulu kita selalu 'puji' miss RO** kan . hehe
dari bilik ke bilik kitorang tetap bersama.*jangan pikir lain
dah macam family mase hidup kat matrik dulu.
alamak. rindunye kat kau babe. SERIOUSLY.

dulu aku suke pinjam lappy die.
buat esaimen. buat online. heee
kejap2 mintak beruk kau kan.
lepastu kitorang share jawapan tutor.
dgn istilah lain , COPY. haha
thanks so much sis!

walaupun kita jauh lepas nie.
tapi 'anak' dan 'bapak' takkan pernah putus.
kalau ade story, kita share same2 ye.
aku akan sentiase ingat memori kite mase kat matrik.
  mase sambut birthday kau ,
time kau makan paling lame kat kafe ehem2 tu ,
peristiwa paling gempak mase makan malam kt bilik aku ,
waktu kite prepare untuk jamuan blok ,
mase kite2 sebok plan nak buat si tettt jaohkan diri dari kau
sebab kau asyik kene stalker je ,
and kali pertame kau kenalkan aku dengan big apple. hehe
sampai sekarang aku ingat yg kau pesan suruh beli ALIEN tu.
banyak lagi kenangan setahun kita kat sane.
walaupun kau bukan roomate aku,
tapi kau lah budak wing yg selalu jadi roomate part time. heee

dulu kat matrik kite rapat rapat camtu je.
lepas dah keluar matrik baru banyak dengar story kau.
kita jadi burung hantu same2 setiap malam.
ym sampai pukul 4pagi dengan tulisan merah besar kau tu.
baru rase rapat giler. =')

nanti dah masok u jangan nak gila sangat ye*pesanan utk diri aku sebenarnye
kaulah antara teman aku yg terbaik 
ingat2 lah aku kat sini.
nanti ade jodoh kite jumpe lagik.
tak jaoh mane pon pahang dengan kolumpo nie.*nak sedapkan hati


BEST OF LUCK UNTUK KAU KAT SANA NANTI.
NAMA KAU SENTIASA DALAM DOA AKU.

SAYANG KAU GILA GILA LAH ! ! !

seriously aku paling suke gambar kite yg nie.
aku saje edit bg klasik sikit. ahaha
credit to cikgu fariha a.k.a si tunjang  :)


entry nie aku buat ikhlas dari hati . ayat tacing tapi suci. haha
sebagai tanda membalas dendam untuk entri kau pasal aku.

THANKS A LOT MIA !

^__________^

4 orang comel:

MIA H said...

TAHNIAAHH besar besar untuk anda sbb telah berjaya "MEMBALAS DENDAM"
saya terharu smpai dah kluor air mata suci nie...
haha...
:)
sayang kau laaah ainn!! credit to LOGAN LERNMAN JUGAKK haha :)

p/s : gambar tuesuper likkee laaahhh

A I N said...

TERIMAKASIH wahai cik mia.
akhirnya dendam aku terbalas jgk. hoho.
aku dah nangis byk kali dah tgk entri nie.

sayang kau jugak mia!!
cun giler kan gamba tu. sumpah aku
suke! :)

p/s : weh. aku dah ckp dah ko mmg hotsetap.
entri psl ko je org nak like jugak.
abesla ko lepas nieeee.....hahaha.

Bonda said...

terbaikk la sebak den mbaca...huhuhu..:')

A I N said...

hehe. kalau crite pasal bonda pun mesti nangis jugak .. :')

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...