LOVE . LOVE . LOVE

20110724

saya dari universiti teknologi mara


segmen terjah ini telah dibuatk khas oleh encik Suhazli
time tgh boring2 camni elok buat bende berpaedah cket.
saje nk isi mase lapang yg teramatlah lapang!!

oke. berhubung perkara di atas,
saya ingin maklumkan bahawa saya
merupakan bakal siswi UiTM Kampus Puncak Alam
bg sesi kemasukan 2011/2012.

giler skematik dan artistik! heh..

just a simple name. AIN. bakal budak nursing kat sane.
wowowo~~ impian yg tak pernah aku pkey dari dulu.
entah camne bole terminat nk jadik nurse plak.
nak ckp aku slalu masok hospital tak jugak.
kalau aku nie muke duduk wad slalu bole la aku tersyiok nak jadi nurse.
mane taknye...
kalo duduk wad kompem ngadap muke nurse hari2.


haha. memang betol2 rezeki.
sebab ape aku ckp camtu??
sebab aku dpt choice terakhir aku. yg ke-8.
bagos kan? heheeh
eh, aku nk tanye la.
tu pon kalo ade org nk jawabla.
kalo ikot giliran kan,
IPTA mne yg last skali ambik student masok?
yg aku tau UM yg first skali ambik pelajar.
diikuti dengan U lain.
yg last U ape ek??
UiTM ke??

rasenye mcm ye je.
sbb UiTM nie asyik2 tarik pljar msok sne.
aikk. tak cukop penoh lagik ke?
aku tgk pljar UiTM nie da belambak da.
lg pon UiTM bnyk tolong org melayu.
bersyukur la dpt sane.
yuran pon antare yg PALING murah
kalau nk compare dgn U lain.

U lain sampai beribu byr itu ini.
UiTM tak cecah seribu pon.
oh UiTM. terima kasih banyak2 kerana mnjimatkan duit saye. :)

kat mane pon kite belaja,
yg penting diri kite sendiri.
kalau dpt U no.1 tp malas blaja
memang hampehhhh la.
setakat kau nk banggakan nama U je baek tak payah.
padahal U tu tak bangga dgn kau pon. haha

oh. mulai sekarang aku kene siapkan mental n fizikal
untuk mengharungi tangga2 batu caves yg teramatlah
tinggi setiap kali nk ke kampus.

kepada yg dpt UiTM sini jugak
tahniah aku ucapkan kat korang.
yg dpt U lain pon same gak.
bersyukur la dgn ape yg kite dpt.
mesti ade hikmah yg lebih besar Allah
dah tentukan utk kite masing2 kt sane nnti.
belajar rajin2.
jangan buat tak senonoh plak!

2 orang comel:

Suhazli said...

ok..1st uni yang amik student bukan UM tapi USM.. 4 universiti research lain akan pilih pulak..last skali baru universiti lain..ape pon nasihat hez tak kisah uni mne amik kita yang penting kita blaja je..ok?uni tu skdr nama je..

btw thankz join segmen hez!!gudluck and all the best!! ^^,

A I N said...

oke. thanks jugak!
owh. lupe lak USM dlu.
then bru UM kan?

gudluck 2 u too!
congrats k! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...