LOVE . LOVE . LOVE

20100724

S E R O N O K


alangkah epinye bile dpt pulang ke umah sndiri..
ibarat sudah brtahun2 tidak menjenguk bandar ini... 
beban di kepala suda ku lepaskan tiga ari yg lalu..lgk 3 ari nk balek aku da siap pack barang da..kire oke la tu dari diorang yg pack sminggu sblum tuh..kan2....
pergh!! exam mid sem bapak susa doh..!!
aku rse sume paper x cukup mse..except bio..bio bley tido lagik kot..haha..
bkn nk ckp ape la..sbb aku tgk budak2 yg laen jwb pon rilek je..
siap ade owg belakang bley tnye aku jawapan dgn slambenye beruknye..
'ain..ape function glucose eh?'
rase cam nak cover line pon ade..nk gelak pon ade gak..
tp xpe..aku pegang pade prinsip sharing is loving..heh..

abes je las paper memang sume trloncat2 mcm tgk org mati hidop semule..
yey..!!!balek..!!!balek!!!!!
kate2 azimat yg dilafazkan mereka sejurus selepas si PA system mengumumkan
PELAJAR2 BOLEH KELUAR DARI DEWAN PEPERIKSAAN SEKARANG

bes gile ah! exam mid sem da abes!!
senyuman aku smakin bertambah2 lebar time neh..
rase nk mnjerit bagi satu matrik dgr..
woi!! aku nk balek kl la...!!!!!

aku balek naek bas ngan roomate..
otw ke kl kami meliuk lentok antare satu sme laen..
nk tiru ala2 kapel sebelah kitorang...huhuhu..~

brape mnit je aku tido..lepas da bangun aku da xley nk tido da..
tetibe membesa je mate aku nie..
dari nilai smpai la ke bukit jalil..
hoyeh!! aku da smpai!!
cam x caye je..kjap gile da smpai..

x sampai 2 jam pon..
memang fast n furious la pakcik driver tuh..
tenkiu pakcik!! iloveyou.!!

ari ke 2 cuti aku ngan membe2 lame hangout kat ts..
tetibe ati aku jadik sedey..
nk tau sebab ape..sebab aku tgk bangunan penjare pudu da roboh sikit demi sikit..
tetibe je aku rase nk marah..da xde tmpat laen ke nk roboh..
knape penjare ni jugak yg die nk robohkn..
time zaman comey lote dulu aku pena msok pnjare tu..
ehem2..bkn atas kesalahan jenayah oke..
tp time kecik2 kalo aku bunuh owg pon x masok pnjare kot..
nme pon blom 'berakal' lagik..huhuk..
mse tu ade demonstrasi pasal life sbagai bnduan kt penjare..
die tunjuk care sebat,gantung n sbgainye..
siap msok bilik gantong yg aku xley blah tu..
da la aku owg yg dok dpn skali..
memang cuak abes la mase tu..
pasang plak lampu kuning yg samar nk mati ..
cube die wat lmpu kaler pink..kan bes sikit aku nk tengok...

huh! cik aien..anda suda menyimpang dari tajuk oke..

ok la..aku sbnanye gi ts nk borak2 ngan membe lame..
x lupe jugak membe2 kenny time keje dulu..
ade muke2 baru yg aku kenal..
am noh ujan..shah cantek..dian..
korang la org2 bru tuh..
org yg aku bru suam2 kuku nk knl..
tp xpe..nex time bile aku free aku knl la ngan korang..



mesti aku rindu kat korang lps nie..kompem!
utk aly,qa ngan shera..
korang blajo rajen2 ye..
weh aly..sonok aku dengar cite antu ko ari tu..
rase nak gelak guling2 je..
nanti kite jumpe ko cite lgk tau..
excited aku nak dengar...ngee..~
insyaAllah mase raye nanti kite jmpe lgk..
kite storie same2 lgk kayh..


cuti nie byk esaimen nak wat..
tp aku rase byk yg aku da setelkan..
sbb cuti is cuti..
xde mknenye cuti kalo ade esaimen..
betol x kwn2....hee...
akanku enjoy cuti ini dgn sepenuhnye..
urm..tinggal seminggu je lgk cuti aku..
dush2!!jgn kire la aien! nanti ko rase macam da nk balek esok!
oh..tidak..tidak...cuti ku masih pnjang lgk ye..
oke2..coretan cik aien stakat nie je..
nanti bile2 rajen aku tulis lgk yep!
jap2..aku nk bgtau nie..

AKU RINDU KAT SUME ORANG!!!!!
termasok la yg sedang membace entri nie.. >_<

...salam...

4 orang comel:

SENORITA ZATY said...

Wah .besh gler aien da habes exam. Huhu . Mg sume org home sick kot. Haha. :p rindu kt rumah :'(

-LoMa- said...

klo kte bace mksdnye die indu kt kte jgk la eh...he..

A I N said...

zaty,
ha ah..btol tuh..aien rindu nk tdo lme2..hee..
xpe..lps nie kte blek uma sme2 yep!

A I N said...

Mr. Loma,
eh2..nk jugak ye..yela2..
rindunyeee kite kt awk! ;p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...