LOVE . LOVE . LOVE

20100731

hoi3!!

adekah ini yg dinamekn cuti?
Wargh! Aku nk cuti lgk!
Aku rse bru je blek uma semalam..
Tup2 esok da nk smbong study blek..hmm..
Xpela..dari aku tros brcuti smpai x blaja lgsong lgk trok an..huhuk..
Lgkpn raye nanti ade cuti lgk..yg pastinye cuti raye kli nie ibarat kate2 'xde maknenye..'
3 ari puase, 3 ari raye..agak2 cukop x? (Tlg gelengkn kpale anda)
Tp time cuti mid sem nie bley dikatekn agak puas la jgk..sbbnye aku dpt meet dgn membe2, dpt lps rindu nk pegi tmpt fevret..ape lgk kalo bkn mid...
xlupe jgk perkare yg plg penting yg aku idamkn sjak taon lpas lgk..
DPT TGK ECLIPSE!! Hai senangnya dlm hati...
Time sbelum cuti aku asyik tgk paper kt bhgian yg wayang2 tuh..huh..x senang duduk dbuatnye slagik cite tu aku x tgk dpn mte..haish..kali nie citenye lgk bes dan yg paling penting lgk lawak..ske aku tgk jacob wat lawak..tomey sungguh..ngee..
Em..lps neh aku updet bln dpn la nampaknye..x saba nk cuti lgk..heee..
Bubye kl!

P/s: cmne la result exam aku :/

1 orang comel:

SENORITA ZATY said...

semoge dpt result besh :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...