LOVE . LOVE . LOVE

20110820

MANUSIA DAN BUAH. ADA KAITAN KE ?

mungkin ade orang dah tahu dan ade orang baru nak tahu
lepas baca post nie.
zaman sekarang kan dah terlebih maju.
ayat pon dah maju dah.
entah ceruk mane punye ayat yg diorang kaut ntah.
tapi bunyi stylo. dan aku suke. haha

nie aku nak buat post pasal manusia dengan buah.
pernah dengar orang cakap 'jambu' tak?

eleh. tipu lah tak penah.
so, dah dapat agak ape yg aku nk cakap untuk post nie? kalo lampi jugak takpela :)
bukan pasal aku nak promote buah.
bukan jugak sebab nak cakap yg aku suke makan buah seperti encik duri dan mr. rambut
tengok. aku dah merepek meraban sekarang.

meh la aku story.




JAMBU
istilah nie biasanye digunakan untuk lelaki yang mempunyai paras rupa yg terlebih comel , berkulit cerah , dan orang tu biasanye ade style yg boleh menarik perhatian perempuan untuk usha lelaki tu.
biasanye orang macam nie memang stock hot stuff la.
Tapi, ade jugak orang yg tidak reti menggunakan keJAMBUan mereka lalu mereka tersasar dari jalan kebenaran. senang kate GAY.
kalau tak gay jadik PLAYER pulak. maklum la. dah ramai perempuan dok kejar.
jadi cuba lah untuk setia. tetibe je
tapi jangan nak bangga sangat la kalau orang cakap kau jambu batu.
tak perlu nak bajet hot sangat.
semua orang pun same je.
cuma kau ada kelebihan yg Allah bagi dari segi rupa.
so?? BERSYUKURLAH dan cubalah jadi diri kita tanpa perlu bertopengkan ape2 :)





BETIK
ini pon gelaran untuk lelaki jugak. untuk sesiape yang taktau lagi, lepas nie korang dah tau.
BETIK nie biasenye digunakan apabila seorang lelaki yg rapat dengan sorang lelaki lain yg sebaye dengan dia. maybe lebih kurang macam adik or abang angkat (bagi lelaki).
tapi mesti yg sebaye la. hidup macam belangkas. ke sana ke sini berdua. macam GAY pon ade jugak.
tapi banyak je yg masih suci. hohoho.


kebanyakan istilah nie digunakan untuk lelaki la.
aku teringin nak tau siape pencipte name2 tu.
dan ape kaitan buah tu dengan yg dikaitkan?
paham tak soalan aku?

tapi setakat tu je yg aku tau.
kalau ade salah tolong betulkan ye.
rasenye ade lagik.
aku pernah dengar. tapi sekarang aku dah lupe. haha

ahah. ade lagik satu.
tapi yg nie aku tak berani nak komen.
sebab nanti kene kondem.





amacam?? *angkat kening

2 orang comel:

Bonda said...

i still dont get it about the manggis..hahaha

A I N said...

haha. siyes?
manggis tu kan gelaran utk org in***.
heeee :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...