LOVE . LOVE . LOVE

20110611

oke. aku dah bole senyum sebaris. sebaris jeeee ^_^

semalam check result utk intake USM.

*TAHNIAH! Dukacita dimaklumkan nama anda tiada dalam senarai berjaya USM.

haha. memandai plak aku letak tahniah tu kan.
aku memang da agak 100% tak dapat pon.
so aku tak tau nak buat respon camne bile tgk result tuh.
nk senyum or nak hmmmm~

main reason kene reject dgn pakcik USM : sbb aku tak dtg intebiu. hohoho
(orang da nk bagi rezeki DEPAN MATA aku da tolak awal2)
memang kompem takde mate langsong la die pandang kat aku. lagik die kate 'amek ko!' adela. heh

pape pon aku tak payah nk pikir mcm orang gile lagik da.
focus yg satu hanye UPU.
wahai UPU syg. u jgn gurau2 ngan i macam yg kat atas tu yeeee~~~ :)

mood: layan bola lagik best! ^_^

0 orang comel:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...