LOVE . LOVE . LOVE

20110122

buat kesekian kalinya.

sile bersyukur kerana tiba2 cik aien ini berasa rajin utk updet blog.

tahun dh baru.
tp prangai masey lame.
MALAS update blog.
tibe2 rindu utk menaip kt sini
aku rindu syg kamu :)

ape cer skrg?
bru je lps mid sem exam.
dan da nk abes pon cuti mid sem nih. hoho
tidak ku sangka begitu pantas masa menduakan kita.
oke. aku merepek. hee

ini berita gumbira buat aku dan diriku
dlm mase 3 bulan lebih saje lagik aku akan bebas
dari tahanan kolej matrikulasi. hahaha
sangat seronok tau tak.

tp konfem aku dah mule cuak nk hadap final exam nnti.
iaitu exam yg akan tentukn mase dpn aku.
wuuuuu.......~~ seram woo..

pape pon aku maseh xde plan utk 5bulan mase aku bercuti
smntare melangkah ke alam lain U nanti.(selain bkeje)
any suggestion?
al maklumla. taon nie da stat msok u bln 9.

*saje nk bg aku enjoy lebey2 kn?overdose plak nnti.huhu

btw. HAPPY NEW YEAR ! =D

0 orang comel:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...