LOVE . LOVE . LOVE

20100910

suatu ketika di pagi bute di hari raye.......

welcome back aien!!!
eh2..assalamualaikum...hehe..
almaklumla... setelah lamenye aku x updet panjang2, 
akhirnye aku da bjaye menginsafkan diri utk updet
belog sempena ari yg mulia nie... (ari nie je la aku insaf)

di kesempatan dlm kesemputan yg kesempitan ini ingin aku ucapkan 
SELAMAT HARI RAYE AIDILFITRI kepade sume yg membace
same ade secare sedar atau tidak..
MAAF ZAHIR DAN BATIN DIPINTA dari hujung rambut sampai hujung ibu jari kaki..
kite kosong-kosong balek eh...tau3!!

emm..taon nie aku raye kat kl lagik....
bes siot..bole baring atas jalan lagik..........huahuahua..
kuih mcm biase..buatan orang tp bkn buatan sendiri..ehek..
tp raye nie tak bes doh..aku dpt menikmati suasane raye yg sbenar2nye dlm sminggu je..
sbb lps tu aku da smbong blaja blek!!wargh...!!tolongla phm...
aku perlukan cuti yg lebih lame ko tau x..!!huh..(aku bermonolog seorang diri)

dan yg tambah tak besnye lagik, just tinggal 5 minggu je lgk nk ke final exam..
ini memang nk ugut aku terjun klcc nih..gile bebal pale otak aku dibuatnye..
da la mid sem aku hampeh mcm sampah..tup2 da nak final plak..apekah??

haish..aien...ko nk raye ke nk exam??

MESTILA AKU NK RAYE!!!!

RAYE IS RAYE!!!


exam tolak belakang dulu bole tak? (jgn ade lecturer aku bce blog nie sude...)

haa..aku ade nk upload pic..tp terase bgaikan ade sesuatu yg memanggil aku
utk tidak berbuat demikian..
yeah!! mr.pillow is calling me!!!
hal ini adalah kerana aku menaip entri ini pade
saat2 mateku nak tutup nak bukak nak tutup nak bukak..
jadi usul ini akan ditangguhkan pade hari lain sekiranye
tiada yg menggode aku utk mepostponekannye lagik..
sekian..salam lebaran utk sume!!

p/s: aku rindu kamoo..
        raye2 jugak..buku jgn lupe..!(amaran keras utk diri sendiri)

~wasalam~

2 orang comel:

SENORITA ZATY said...

selamat ari rayaa aein :)

i.A said...

aien aien aien...ayat ko sweet sgt....jgn memalaz g

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...