LOVE . LOVE . LOVE

20100416

ade ape dengan malam jumaat?

*post nie takde kene mengene dgn hantu*

hohoho..welcome back aien..
suda byk serangge yg membuat sarang kat blog ko neh..
cakap je nk sarang ape..sumenye cukup..
macam-macam ada~ hee...

oke..berbalik pade tajuk..
ade ape dengan malam jumaat?
sebenanye malam jumaat semalam
aku punyela berdebar nk tunggu result matrik..
asyik tgk jam je..
hmm..baru pkul 10..
takpe2..ade 2jam lgk..
aku layan la lagu yg entah pape dlu..
stiap kali minit bertukar..
otakku berpusing 360 darjah berfikir mengenainye..
huish..hebat betol otak aku brpusing..heheh..

wargh..!!
3 MINIT LAGIK!!!
huh..sabar2..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
11.59 p.m.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
12.00a.m

orait..suda tibe masenye..
kalo dlm bab2 camnie aku memang on time..ngeh3...

dgn lafaz bismillah jari jemari ku mula menekan keyboard..
aku menaip no. bertuah ku di skrin yg sudah lame ku tatap sejak tadi

92052404****

mase tgh taip tu pon jari aku menggigil2..
mak aii..bia betol jari aku nie...

selesai je aku taip,aku cek balik no. tu..
oke..da betol da..

dgn penuh kasih syg yg secukup rase aku pon klik la butang SEMAK

dlm mase yg same aku menutup muke ku dgn tgn yg sblh lagi..
intai sikit2 je..huhu..

oke la..cukup2..
skrg ko bole bukak mate ko besa2..


1...2...3...

Tahniah! bla3.....

what???!!!
aku tenyeh2 mate aku yg x berape nk gatal..

MATRIK SELANGOR!!

apekah??

perasaan ku bercampur baur bgaikan ombak deras yg melande..

perasaan sedey menyelubungi diri..
pilihan ku langsung tidak mengene..
melaka..johor..n9..
selamat tinggal romeo..
tp ape pon aku tetap mngucapkan alhamdulillah atas rezeki pemberianNya..
sbb aku ingat aku da x dpt da matrik nie..

memang aku x penah expect dpt matrik selangor neh..
da la takde dlm list mase isi form dulu..
kalo ade pon insyaAllah aku x mntak..
nie matrik baru..
so...aku la yg akan menjadi perintisnye..hahaha..


memang lege gile2 bile da tau..
nmpaknye aku maseh ade pluang stelah kcundang dlm spm yg lalu..


tapi kan...setakat nie membe aku sorang pon takde dpt kat situ..
sorang ke utare..kat perlis..ade jugak yg ke selatan..melake ngan nogori..
aku nie je yg dok tgh2..
hurm..nak buat mcm mane..
da rezeki aku trcmpak kat situ..
redha je la..

KMS!! HERE I COME!!!

congratz kat korang yg dpt...
ade x sape2 yg dpt slangor??ngee...

sekian update utk kali nie..
thanks a lot to Allah
^_^

2 orang comel:

Anonymous said...

hmm tahniah la ye..budak kecik..tak gtau abg pon kn..hmm takpe2

zetty said...

wahhh..nahniah aien...
dah membeso dah dak kecik nie...hihihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...